maanantai 26. syyskuuta 2016

Monday? No problemo!

Maanantai... äääh.

No ei vaiskaan, ei mennä niillä fiiliksillä! Mulla on tapana aloittaa maanantai miettimällä, mitä haluan viikon aikana saavuttaa. Miten haluan toteuttaa itseäni, hoitaa velvollisuuksiani ja antaa aikaa haluamilleni asioille. Haluanko elää minuuttien mukaan vai fiilistellä tätä ihanaa aikaa jota elämäksikin kutsutaan? Yleensä haluan toteuttaa jälkimmäisenä valittua, mutta aina se ei valitettavasti ole mahdollista. Pääasia, että yritys on kovaa ja fiilis on korkealla - jo niillä pötkitään aika pitkälle!

Yksi asia on kuitenkin varmaa: mun maanantait alkaa hyvällä musiikilla. Olin mä sitten kotona kahvikupin ääressä tai kiirehtimässä luennolle, mun kuulokkeista soi hyvää fiilistä ammentavaa musaa, minkä takia aamun hyvät vibat on taattu.

kuvat: Liisa Kivi

Kokosin teille muutaman biisin listan, jotka tuottaa mulle tällä hetkellä tosi paljon hyvää fiilistä. Nämä biisit soi mun Spotifysta lähes päivittäin ja aina ne antaa mulle kerta toisensa jälkeen energiaa arjen haasteisiin. Pistäkää volat kaakkoon ja antakaa palaa!







Superia viikkoa kaikille, tehdään tästä hyvä ja energinen! 

4 kommenttia:

  1. Wau, mitä kuvia! Näytät todella upealta ja noi urheiluliivit, niin mageet! :)

    Iloista alkanutta viikkoa ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Nanne! Ihanaa viikkoa myös sulle <3

      Poista
  2. Näillä fiiliksillä on hyvä aloittaa uusi viikko! :) Mitä opiskelet?

    VastaaPoista
  3. Kiitti biiseistä! Flume on niin jees. Sun blogi on muutenkin ollut viime aikoina tosi inspiroiva. Tsemii asuntohommiin ja elämään muutenkin :)

    VastaaPoista