keskiviikko 24. elokuuta 2016

Rakas päiväkirja



Hei hanit. 

Mulla on vaan sellaista asiaa, että muistakaa olla itsellenne armollisia, ihan joka päivä.

Jos kroppa kaipaa lepoa, antakaa sen levätä. Jos mieli kaipaa yksin olemista, olkaa yksin. Jos haluatte hikoilla, lähtekää lenkille tai salille ja antakaa mennä sydämenne kyllyydestä. Jos sydän haluaa kahden tunnin kestäviä terapiapuheluita, soittakaa läpi kaikki kaverit ja läheiset ja patistakaa niitä kuuntelemaan niin pitkään että olo helpottaa. Tehkää ja toimikaa tai olkaa toimimatta. 

Mä oon ollut tänään törkeen väsynyt eilisen järkyttävän pitkän päivän sekä huonojen yöunien jäljiltä. Skippasin treenit ja sen sijaan olen makoillut sohvalla ja räkättänyt kaverin kanssa vanhoille kuville ja päiväkirjamerkinnöille. Nyt mä lähden pitkälle terapiakävelylle oman, ihanan itseni kanssa ja matkan varrelta ajattelin napata itselleni jotain hyvää iltapalaa. 

Näin on hyvä. Mä rakastan.

Olette ihania, palataan taas. Moikka!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti