tiistai 19. heinäkuuta 2016

Borta bra men hemma bäst

 hattu h&m/ paita Lindex/ kassi Marimekko
kuvat: Lotta Tuovinen
muokkaus: minä

Vaikka ulkomailla oli ihanaa, on myös ihanaa olla takaisin kotona. Nämä pari päivää, jotka olen kotona reissun jälkeen viettänyt, ovat kuluneet univelkoja paikkaillessa, kotia siivotessa sekä välttämättömyyksiä hoitaessa. Siinä ohella olen aloittanut uudestaan Californicationin tuotantokausien tapittamisen, lähtenyt ystävien kanssa spontaaneille vohveleille ja olen yrittänyt olla tekemättä mitään. Jotenkin sitä meinaa aina vaan olla kamalan levoton, ettei malta keskittyä yhteen asiaan kerralla - tässä olisi siis meikäläisellä parantamisen varaa. En halua palata parin viikon päästä töihin siten, etten ole oikeasti kertaakaan ehtinyt tylsistymään tekemättömyyden vuoksi, heh.

Lomalla on parasta, kun voi nukkua myöhään, hengailla yökkärissä puoleen päivään ja lähteä ekstempore sushille rakkaan kanssa. Ja muuten hyvät sushit oli, suosittelen Leppävaarassa sijaitsevan Fukun tarjontaa! Vatsat täysinä tulimme kotiin ja rankan päivän jälkeen olikin sitten aika ottaa taktiset päiväunet. Haha, ihanaa olla lomalainen!

Ilta jatkuu kuvauskeikan ja hengailun merkeissä, viettäkäähän tekin kiva ilta muruset 

2 kommenttia:

  1. Kivat vaatteet.
    Osallistu kastehelmi kulhojen (6) arvontaan mun blogissa.

    VastaaPoista