torstai 8. lokakuuta 2015

Minä nautin..

... Pitkistä, rauhallisista kävelylenkeistä hyvän ystävän kanssa ..IMG_9950
... Aurinkoisista ja viileistä syyspäivissä, kun nenän päässä voi tuntea pienen nipistyksen..IMG_0104
... Kun auringonsäteet paistavat puiden lomasta ja tuovat elämään taianomaisen tunteen..IMG_0045
... Päättömästä vaelluksesta luonnon armoilla, koskaan ei tiedä mitä vastaan tulee..IMG_0030
... Erilaisten ystävieni seurasta, ja olen onnellinen kun minulla on mahdollisuus tehdä heidän kanssaan kaikkea mitä vain mieleen juolahtaa..IMG_9979
... Valokuvaamisesta ja sen tuottamasta mielihyvästä. Yksi miellyttävä ruutu voi tehdä super hyvän mielen! IMG_9955
... Raikkaan ulkoilman hengittämisestä. Oli kevät, talvi, syksy tai kesä, se on aina yhtä ihana. Ja terapeuttinen. Ja puhdistava.IMG_9993
... Itseni yllättämisestä. Kun en kangistu kaavoihin rutiineissani, saatan löytää itseni töölönlahdelta keskeltä joutsenparvea kotisohvan sijaan. IMG_9987
... Elämästä ja sen monimuotoisuudesta. Me voidaan tehdä ihan mitä vaan me halutaan. IMG_0070 IMG_0041 IMG_0019

Eilinen oli ihana. Joannan kanssa eksyttiin, löydettiin, ihasteltiin, kuvattiin, naurettiin, pähkäiltiin, keskusteltiin ja nautittiin luonnosta. En voi tarpeeksi kertoa siitä, kuinka luonto rauhoittaa mua. Eilenkin vaelleltiin siellä kolmisen tuntia ja vasta loppumetreillä huomattiin vilkaista kelloa.

Maailmassa on niin paljon nähtävää ja mä haluan nähdä sen kaiken. Ja nyt me aloitettiin Helsinkiä tutkimalla, mikä olisi seuraava?

5 kommenttia:

  1. Heippa ja kiitos kun kommentoit mun blogiin, sitä kautta eksyin tänne ja jään ehdottomasti seurailemaan! :) tää oli ihana hyvänmielen postaus, tosi kauniita kaikki noi kuvat! :)

    VastaaPoista