maanantai 17. elokuuta 2015

Flow photo diary part 1

Heippa muruset! Nyt ollaan pikkuhiljaa palauduttu viikonlopun hulinoista ja pakkoa sanoa taas kyllä, että takana on yksi huikeimmista viikonlopuista ikinä. Mä niin rakastan festareita, ei siitä pääse yli eikä ympäri. Meillä oli niin hauskaa ja kaikki meni niin hyvin, etten mitään muuta olisi voinut toivoa. Hyvä fiilis, maukasta ruokaa ja juomaa, paras seura, inspiroivia ihmisiä, toistaan upeampia artisteja.. Tää oli tosiaan mun ensimmäinen Flow-festari ja voin taata, ettei se ollut viimeinen. Oli ihanaa päästä aina yöksi kotiin ja freesautua kunnolla uutta festaripäivää varten, se tuntui luksukselta teltassa vietettyjen festareiden jälkeen!

Mulla oli lainassa pokkarikamera, jolla sain otettua paljon kuvia (kiitokset siitä kuuluu Republic Showroomille) ja mun oli pakko jakaa kuvat pariin eri postaukseen, niin paljon niitä tuli. Oon tosi iloinen, että mulla oli kerrankin mukana kunnon kamera, eikä tarvinnut tyytyä pelkästään puhelimen kuviin. Mä tykkään ihan hirveästi näistä kuvista ja oon onnellinen, jos näistä välittyy teille yhtään sitä fiilistä mitä tuolla koettiin. flow8flow3flow1flow5flow6 Koko festivaalialue oli saatu mielettömän tunnelmallisen näköiseksi - se sisälsi paljon erilaisia hengauspaikkoja, tunnelmallisia baareja ja ruokapaikkoja sekä tietysti hyviä bileitä ympäri aluetta. Valaistus pelasi suurta roolia ja sen takia jouduin moneen kertaan haukkomaan henkeäni illan hämärtyessä. Niin kaunista. Olin kuullut, että Flow on vuosi toisensa jälkeen aina yhtä kaunis ja upea kokemus, mutta ei sitä ymmärrä ennen kuin sen pääsee itse näkemään. flowflow19flow14flow18 Mulle festivaalin kohokohtia artistien puolesta oli Diplo, Major Lazer, Years & Years, Paperi T, sekä tietysti Florence + The Machine. Niiden lisäksi käytiin katsomassa kokonaan tai osittain mm. Tove lo, Flying Lotus, Kakkmaddafakka, Alt-J, Emma Salokoski, Chic, Tyler, The Creator.

Diplo oli ihan sairas, oltiin keskellä yleisöä eikä maltettu olla pomppimatta koko shown aikana. Voitte vaan kuvitella kuinka kuuma meillä oli! Herra veti ihan mielettömän setin ja jatkoi myöhemmin vielä lavalla heilumista Major Lazerin shown ajan. Lauantai ei ollut mulle musiikillisesti pääpäivä, mutta sunnuntaina oli sitten mun lemppari Florence + The Machine, jonka takia alunperin ostin lipun itselleni. Ei sitä fiilistä voi selittää, kun seisoo lähellä lavaa ties kuinka monen ihmisen ympäröimänä, katsoo yhtä lempiartisteistaan joka laulaa kaikki henkilökohtaiset lempparibiisit ja erityismaininta Florencen lavakarismalle ja sille energian määrälle! Ihana energinen hippiäinen, jäi niin hyvä fiilis. Kyllä mä pari onnenkyyneltäkin taisin tirauttaa shown aikana.flow15flow16 Fiilikset festarin jälkeen: väsynyt, kiitollinen sekä onnellinen. Onnellinen siitä, että mulla on mahdollisuus tehdä elämässäni tällaisia juttuja ja olen ottanut mahdollisuuksista kiinni. Siitä, että mulla on parhaita ystäviä, joiden kanssa kokea näitä asioita. Sekä tietysti väsynyt kaikesta valvomisesta ja lyhyistä yöunista, joita onkin paikkailtu tässä viimeyön sekä päiväunien voimin!

Mun henki salpautuu, kun katson näitä kuvia uudelleen ja uudelleen. Voiko ihminen olla nyt yhtään enempää sitä mieltä, että kuvat kertoo enemmän kuin tuhat sanaa?

Olitteko te Flowssa tänä vuonna? Kertokaahan teidän kohokohtia! 

2 kommenttia:

  1. En tänäkään vuonna päässyt Flowhun, ehkä vihdoin ens vuonna? :D Mutta hei kiitos tästä postauksesta, pystyn kuvittelemaan sen fiiliksen siellä ihan vaan sun kuvien ja tekstin kautta. Tykkään tosi paljon sun tavasta kirjottaa ihan näin muutenkin, jotenki se positiivisuus välittyy niin hyvin sun blogista ja huomaan aina hymyileväni täällä ihan hölmönä. Kiitos! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hei ens vuonna sit mukana menossa, suosittelen lämpimästi! Ja hei kiitos kovasti, mä puolestani hymyilen täällä nyt hölmönä kun luin sun ihanan kommentin <3 Kiitos sulle!

      Poista