torstai 21. toukokuuta 2015

@Rupla

Heippa! Eilinen oli taas tohinaa täynnä ja oli tosi hauska päivä. Aamupäivä meni kotona hengaillessa ja miettiessä, että mitä sitä tänään tekisi. Koulusta alkoi kesäloma ja vasta viikonloppuna on töitä. Pienen pohdiskelun jälkeen päätettiin Lauran kanssa lähteä Ruplaan, jossa mä en ollut vielä päässyt kertaakaan käymään. Se on siis sellainen uusi kahvila, josta saa super hyviä raakakakkuja ja paljon muuta. Menin Helsinkiin bussilla ja kävelin Kisahallilta Helsinginkadulle, jossa kahvila sijaitsee. Pärjäsin t-paidalla, kuuntelin hyvää musiikkia ja istuskelin auringossa Lauraa odottaessa. Ihan mielettömän hyvä fiilis!rupla4rupla5
Mä maistoin tuota paljon hehkutettua 'snickers'- kakkua ja olihan se super hyvää.. MUTTA mikään ei vedä mun mielestä vertoja niiden minttusuklaakakulle, josta Laura söi hieman muunnellun mukiversion. Onneksi sain maistaa siitä muutaman lusikallisen, oli ihan superia. Istuskeltiin rauhassa ja vaan nautittiin. Oih. rupla2rupla3
kuvat: Laura

Ruplasta lähdettyämme jäätiin ottamaan kuvia Kallion kaduille. Tiedättekö mitä, mä en enää oikein jaksa poseerata! Monta kertaa kun ollaan otettu jotain kuvia, mä oon kyllästynyt heti alkumetreillä ja asenne on 'ihan sama, varmaan siitä yksi hyvä tuli'. Jotenkin tykkään nykyään mielummin olla kameran takana ja ottaa muista kivoja kuvia kuin aina olla itse posettamassa. Se on kuitenkin ristiriidassa sen kanssa, että mielellään saisin myös itsestäni tänne aika ajoin uusia asukuvia.. Haha!

 Kun oltiin kuvailtu niin me lähdettiin omille teillemme ja mun tie vei Itäkeskukseen hyvän ystävän kanssa kahvittelemaan. Mä en ollut päivällä syönyt vielä mitään kunnollista ja nälkä vaani pahasti nurkan takana, joten päädyttiin Picniciin uuniperunoille. Oli kyllä tosi ihanaa situa rauhassa hyvän ruuan ja ystävän kera. Käytiin vähän shoppailemassakin ja löysin itselleni kivan mekon! Kun pääsin illalla kotiin vasta kymmenen jälkeen, olin super väsynyt. Tiedätte varmaan fiiliksen kun päivän aikana on tullut puhuttua ihan hirveästi ja illalla sitten ei jaksaisi pukahtaa enää sanaakaan? Sellainen olo mulla oli just eilen. Sit vaan äkkiä nukkumaan ja hyvä oli. rupla Tänään oon jo käynyt tekemässä aikaisen salitreenin, käynyt postissa hakemassa paketin, nukkunut kahden tunnin päiväunet ja kohta lähden Helsinkiin myöhäiselle lounaalle. Kivaa päivää kaikille sateesta huolimatta!

2 kommenttia: