maanantai 20. huhtikuuta 2015

Aurinkoinen maanantai

Heippa! Täällä yksi zombi, joka yrittää pikkuhiljaa kömpiä ulos blogikoomastaan. Olin tänään suunnitellut muokkaavani kuvat tähän postaukseen, mutta yllätinkin itseni ja tässä olen, kirjoittamassa tekstiä julkaistavaksi! Edistystä on siis huomattavaissa, ettenkö sanoisi ;-) Musta tuntuu, että kun taas pääsen vauhtiin, multa alkaa ilmestyä uusia postauksia harva se päivä, be aware hahah.. Mä kun oon tällainen kaikki tai ei mitään- tyyppi, niin ei kai tässä muutakaan vaihtoehtoa ole!

Anyways nyt tulin vähän höpöttelemään viimeaikaisia kuulumisia satunnaisten kuvien kera. Viikko sitten lauantaina oltiin kaverin kanssa käymässä Messukeskuksessa, jossa pidettiin lapsi-, outlet-, pienoismalli- ja eläinmessut. En sinänsä ollut super kiinnostunut kyseisistä aihealueista, mutta kaverilla sattui olemaan pari ilmaislippua käytettävänä, joten miksi ei olisi siellä piipahdettu? Onneksi messuilla tuntui olevan yllättävän paljon kivoja juttuja ja oltiin iloisia että lähdettiin käymään - oli kiva kokeilla jotain  vähän erilaista ainaisten I love me- messujen sijasta.
caat4 Maistiaisina oli ihan älyttömän hyviä fudgeja, joita ainakin Englannissa tulee nähtyä jokaisessa kadunkulmassa. Täällä Suomessa en niihin useinkaan törmää, joten oli kiva päästä maistelemaan niitä. Makuina oli esimerkiksi salmiakki-sitruunaa ja karamellia ja molemmat oli ihan älyttömän hyviä! Mä meinasinkin ostaa tosta kojusta herkkuja kotiin karkkipäivän kunniaksi, mutta hillitsin kuitenkin itseni. Noi on meinaa sellasia, ettei kyllä kauheesti pysty syömään, sen verran makeeta tavaraa kun ovat. caat3 Pitkästä aikaa oli upea ilma ja lämpöasteetkin kohosivat yli kymmeneen. Siihen päälle vielä auringonpaiste, niin uskalsin heittää niskaan uuden kevyttoppatakkini! Oli virkistävää pukeutua keväisemmin ja unohtaa ne ainaiset talvikengät ja paksut takit. Mä oon niin kyllästynyt niihin, että olis nyt parempi jo lämmetä pysyvästi.. Ihan satunnaisesti oon käyttänyt nahkaista yksilöä ja tuota takkia, mutta sen verran vilukissa kun oon niin pääasiallisesti oon vielä tyytynyt talvitakkeihin. Thank god tälle viikolle onkin luvattu jo lämpimämpiä päiviä!caat5 Yksi messuyllättäjistä oli pari meikkipistettä, jossa myytiin meikkejä pilkkahintaan. Maybellinen ja Lumenen meikkejä eurosta ylöspäin! Ja naisia oli ympärillä kuin sillejä purkissa :-D caat7 Itse löysin jo pitkään kaipaamani rajaus"tussin" ja tämä Maybellinen yksilö osoittautuikin aika näppäräksi kapistukseksi. Vähän harjoittelua, niin hyvä tulee! Sen lisäksi vasemmanpuoleinen huulipuna kolmella eurolla ja oikeanpuoleinen huulipuna vain yhdellä eurolla. Ja arvatkaas mitä, tää oli juuri sen sävyinen mitä olen jo pitkään himoinnut, voitte vaan kuvitella miten onnellinen olin! Kyseistä punaa onkin tullut käytettyä jo useampaan otteeseen hankinnan jälkeen. Niiden lisäksi tarjouksessa oli Essien kynsilakkoja vain viidellä eurolla (kyllä, luitte oikein ja ellen olisi juuri tässä kuussa päättänyt aloittaa säästökuurin, olisi mukaan tarttunut varmasti paaaljon enemmänkin kaikkea ihanaa. Ehkä ihan hyvä näin haha) ja nappasin mukaan tuollaisen valkoisen, jota olen sitäkin aiemmin kuolannut. Money well spent, vai mitä?caat6 Eläinpuolellakin käytiin kurkkaamassa meininkejä ja siellä oli oikeastaan vaan hirveesti häkkejä, joissa oli pieniä poloisia eläimiä odottamassa näyttelyä tms. Kaikki kanit oli super suloisia, mutta kävi vähän sääliksi kun näki, miten pelokkaalta ne näytti. Kaikki oli tuolla häkin nurkassa pienenä myttynä, eikä ihmekään. Ympärillä hirvästi vieraita ääniä ja satoja ihmisiä.. En ole näiden asioiden ekspertti, enkä tiedä tuosta kontekstista sen enempää, mutta tämä vaikutelma mulle asiasta tuli :)caat1 Mun oli pitkään tehnyt mieli tummaa suklaata jollain kivalla twistillä ja lähdin kokeilemaan tämän näköistä herkkulevyä. Jo ensimmäistä palaa maistaessani kiljahdin, että miten hyvää voi suklaa olla?!! Parasta suklaata mitä olen koskaan maistanut, yhtään valehtelematta. Ostin tota Stockalta ja vaikka hinta oli tosi suolainen normikauppoihin verrattuna ( tätä makua en löytänyt Cittarista), on ostos sen muutaman euron arvoinen. Mun on tehnyt tätä mieli koko ajan levyn hupenemisen jälkeen, eli pakkohan sitä on käydä ostamassa toistekin!caat2 Tässä kuvassa mulla on huulissa sitä Lumenen punaa, sävynä 08 "Kevätpäivä". Just tollanen neutraali, mutta kuitenkin jotain väriä! Me likey. Ps. Huomatkaa photobombaaja. caat Eilen ostin ensimmäiset tuoreet mansikat, halpoja kun olivat. Espanjasta 500g ja maksoi vaan kaksi euroa. Eihän ne kauheen makeita ole, mutta kyllä ne pakastemansikat voittaa mennen tullen. Innolla odotan niitä makeampia mansikoita, joita voi sitten taas lähes päivittäin ostaa naposteltavaksi..

Siinä vähän mun kuulumisia! Muuten rullailee ihan hyvin, koulussa on vielä pari tenttiä jäljellä ja sit alkaa kesäloma olla korvilla, olen treenannut paljon ja innokkaasti, mulla tuli totaalinen blackout nettipankin käyttäjätunnuksen kanssa ja nyt mun täytyy mennä pankkiin hakemaan uusi, kun en enää muista sitä, olen jäänyt koukkuun  Californicationiin ja olen pitkästä aikaa lukenut kirjaa intohimoisesti. Sellasta.

Palaillaan mussukat, kertokaa vaikka mitä te aiotte tehdä vappuna, mulla on suunnitelmat ihan auki?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti