maanantai 23. maaliskuuta 2015

Piristystä vaatetukseen

Heissan! En taida olla ainoa, joka näin kevään (krhm..) tullen kaipaa vähän piristystä niin vaatteiden, hiusten kuin vähän kaiken muunkin suhteen. Tuntuu, että kaikki herää eloon ja pieni uudistus harmaan ja pitkän talven jälkeen tekisi hyvää. Onko tuttu tunne? Mulla se ainakin näkyy siten, että alan miettiä keväisiä asukokonaisuuksia ja sitä myötä mietin että mitäs uutta vaatekappiin kaipaisin. Talven ajan ainakin mun pukeutuminen on niin yksitoikkoista, että ei ihmekään että pieni vaihtelu virkistäisi.
ostox1 Oman vaatekaapin piristysruiskeen antamisen olenkin jo aloittanut hyvissä ajoin, kun tilasin pari viikkoa sitten itselleni kauan himoitut Nike Roshe Runit. Pakko myöntää, että en aluksi lämmennyt yhtään tälle mallille, näyttivät mun mielestä tosi hassuilta ja ehkä vähän tyhmiltäkin. Mutta tää on taas tätä mun tyyliä, että joihinkin muoti-ilmiöihin menee aikaa tottua ja lopulta olenkin ihan hulluna siihen! No mutta, olin päättänyt ostavani tämän mallin jossain kivassa värissä, enkä halunnut mustia tai harmaita yksilöitä, joita näkyy kaikilla. Nämä ihanuudet bongasin Zalandon nettikaupasta jo ainakin kuukausi takaperin, mutten raaskinut heti laittaa tilaukseen. Parin viikon kuluttua nää oli yhä mun mielessä ja olihan ne sitten pakko laittaa tilaukseen. En ole ollenkaan katunut, kun nää oli täydellisen kokoiset, väriset ja malliset mulle. Rakkautta ensisilmäyksellä, sanotaanko näin!

Hintaa oli 89,90e, kun sain opiskelijaliitto MyFrankin kautta -10% alennuksen. Kannattaa kytätä niiden alennuksia, jos kuulutte kyseiseen liittoon :-)
ostox3 Yksi oleellinen hankinta keväisin on tietysti pari tai toinenkin kivoja auribkolaseja. Mä oon yksi sellaisista aurinkolasikäyttäjistä, jotka ostaa aina välillä näitä ketjuliikkeiden aurinkolaseja, eikä koskaan satsaa mihinkään kunnollisiin uv-suojallisiin laseihin. Mä vaan en ole koskaan keksinyt sellaista kivaa mallia, jota jaksaisin vuodesta toiseen käyttää kyllästymättä. Ehkä joskus vielä saan hankittua sellaiset, mutta toistaiseksi olen tyytynyt näihin perusblehoihin.

Vasemmanpuoleiset vilahtivatkin täällä blogin puolella jo aiemminkin, kun ostin ne vähän aikaa sitten Gina Tricotista. Oikeanpuolimmaiset taas ostin perjantaina Monkista kympillä. Nää oli sellainen "Kääk nää on ihan sairaan ihanat, kokeilen päähän ja juoksen kassalle"-heräteostos. ostox4
Mustan talvitakin ylikuluttamisen jälkeen on ihanaa saada päälleen jotain muuta kuin synkkää mustaa. Olin ihastellut jo pitkään tämäntyylisiä kevyttoppatakkeja ja kun kävin Vilassa tätä kokeilemassa, oli kaikki takit -20%. Rakastuin tämän malliin heti kunhan sain takin päälleni, joten en tietenkään voinut lähteä kaupasta ostamatta tätä. Olisin nimittäin taas manaillut jälkeenpäin, että miksi piti jättää hyvä tarjous käyttämättä ja olisin kuitenkin ostanut sen jossain vaiheessa. Tämän oikea hinta oli n.60 e eli hinnaksi jäi vain alle 50 euroa. En malta odottaa, että pääsen käyttämään tätä, kunhan ilmat lämpenevät!

Miltäs uudet hankinnat näyttää teidän silmäänne? Onko sielläkin jo heräilty pienimuotoiseen vaatekaapin sisällön uudistamiseen, vai kuuluuko se teidän tapoihinne ollenkaan? :-)

5 kommenttia:

  1. Mä en kestä noita Niken popoja, niin ihanat! Mua himottais taas ihan hirveesti nimenomaan ne mustat yksilöt, mutta jostain syystä osto on vaan pitkittyny pitkittymistään :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, kiitos, ne on kyllä ihan unelmakengät :)<3 Hei kandee tilaa, ennen ku noi loppuu kesken!

      Poista
  2. Oi mitä ihanuuksia! Tosi kauniin väriset nuo kengät! :)

    VastaaPoista