tiistai 14. lokakuuta 2014

What is in my bag?

Moikka kaikille! En ole tainnut koskaan blogihistoriani aikana tarttunut tähän haasteeseen, joten nyt pääsette kurkkaamaan mitä kaikkea jännittävää ja erikoista (krhm..) laukustani löytyykään. Here you go!bag
Longchampin klassikkomalli Roseau on ollut mulla aktiivisessa käytössä heti siitä päivästä alkaen, kun sen vihdoin ostin itselleni Lontoon liikkeestä. Se on palvellut mua todella hyvin, menee kaikkien asujen kanssa ja syö sisälleen yllättävän paljon tavaraa! Tämä on ollut ihan täydellinen mun tarpeisiin ja yllätyksekseni myös läppäri sujahtaa tänne paremmin kuin mainiosti. Meillä on vielä monta, ihanaa vuotta edessä!
bag1
1. Kone kulkee mukana harva se päivä koulujuttujen takia. Mun pitäisi vielä hankkia sille jokin nätti suojus, kun Laureasta saatu läppärikotelo ei ole mikään maailman esteettisin (kirkkaan sininen Laurean logoilla varusteltu). 2. Lompakko on yksi tärkeimmistä, täytyykö tätä sen enempää selitellä? Mulla kulkee lompakossa paljon muutakin kuin rahat, esimerkiksi ruokakupongit kouluun sekä muuta päivittäin tarvittavaa tavaraa. 3. Puhelin on kaiken a & o, musta on ehkä tullut vähän liiankin riippuvainen sen suhteen. Yritän nyt vähän vierottautua siitä, vaikka se onkin aika vaikeaa.. 4. Mulla on yleensä aina edes joku hajuvesi mukana, niin pystyy freesautumaan missä ja milloin tahansa! 5. Vesipulloa olen onneksi oppinut kantamaan mukana lähes poikkeuksetta. Juon vettä automaattisesti ainakin kolme litraa päivässä. Se tekee ihmeitä keholle ja iholle, suosittelen! 6. & 7. Kuulokkeet kulkee mukana parhaani mukaan, sen lisäksi laukussa on yleensä puhelimeen tarkoitettu fish eye- linssi. Nämä pienet tekniikan kapistukset piristävät päivien tylsiä hetkiä kummasti! 8. Avaimet - tottakai.

9. Ihana Kristan tekemä kalenteri on palvellut mua todella hyvin ja se kulkeekin mukana päivästä toiseen. Sieltä on niin paljon helpompi katsoa kaikki menemiset kuin esimerkiksi puhelimesta! 10. Huulirasvaa on pakko olla aina mukana, etenkin näin ilmojen viiletessä. Kaikki varmaan tietää sen inhottavan olon, kun huulet ovat kuivat, eikä huulirasvaa ole mailla halmeilla? Niinpä, siksi mun on pakko kantaa joka paikassa mukana edes yhtä putelia, ettei tule näitä inhottavia tilanteita. 11. Penaalia tarvitsee koulussa lähes päivittäin. 12. Sateenvarjoakin olen oppinut kantamaan mukana, ennen unohdin sen aina kotiin. Muutaman kerran olen inhottavasti joutunut kävelemään sateessa, kun varjo on jäänyt nätisti eteisen naulakkoon roikkumaan. Tämäkin yksi inhottavimmista arjen vastoinkäymisistä.

Mitä piditte postauksesta? Jos ja kun kommentointi näyttää olevan suurimmalle osalle teistä vaivalloista, niin laitoin nyt tuohon alas tykkää- painikkeen, josta voi painaa jos postaus on miellyttänyt! :-) Kiitos!

2 kommenttia:

  1. Mistäs tollasia fiseye linssejä puhelimeen löytyy? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Omani olen tilannut ebaysta; maksoi vain alle 10 euroa :)!

      Poista