sunnuntai 12. lokakuuta 2014

Syksy on muutosten aikaa

Ihanaa sunnuntaita kaikille! Moni varmaan on huomannut mun blogin kokeneen muutamia muutoksia. Nyt muutokset eivät kohdistuneet pelkästään blogin ulkoasuun, vaan pitkän pohdinnan jälkeen päätin muuttaa nimen tuttuun ja turvalliseen Rosemary'siin. Vanhimmat lukijat muistavat tämän nimen olleen mulla käytössä ihan alkuajoista saakka, kunnes aloitin taannoin tekemään tätä blogia erään kaverin kanssa. Homma ei kuitenkaan toiminut toivotulla tavalla, joten jatkoin kirjoittamista yksin. Edellinen nimi ei kuitenkaan missään vaiheessa tuntunut omalta, joten nyt päätin vaihtaa sen pysyvästi.

Haluan myös panostaa enemmän tähän blogiin ja postata monipuolisemmin kaikista aiheista. Sana on vapaa, jos toivotte jotain tietynlaista postattavaa.
Mitä mieltä te olette nimen muutoksesta, entä ulkoasusta? 

Nyt kuitenkin tähän päivään. Olin koko viikon odottanut pääseväni edes piipahtamaan Hulluilla Päivillä ja oltiin sovittu, että mennään sinne tänään. Koko viikko on ollut täynnä hulinaa ja töitä koulun ohella, joten tämä rento sunnuntai tuli todellakin tarpeeseen. Löysinkin vaikka mitä hyviä juttuja, en mitään turhaa, vaan kaikkea tarpeellista. Katsotaan mitä tarttui Stockmannilta ja Hemtexistä Sellosta!
sunday sunday2
Sellon Hemtexillä oli nyt jotkut suuralennukset ja oli paljon hyvää kamaa toi edullisesti. Tämä tyyny+päällinen lähti mukaan hintaan 11.95e. Ihan mieletön löytö, kun hetkeä aiemmin meinattiin ostaa viereisestä Marimekon liikkeestä kolminkertaisesti kalliimpi vastaava tyynyliina. Olen pitkään kaivannut jotain ihan tämän tyylistä tyynyä olkkariin tuomaan vähän ilmettä ja vihdoin löydettiin sellainen.
sunday3
Ihana pronssinen kynttilä Hullareilta hintaan 2,50e. Mä oon nyt jotenkin ihan hullaantunut tuohon pronssiin sisutuksessa, se on niin ihana!
sunday1
Hemtexistä löytyi myös keittiön matto, jota ollaan tässä pari kuukautta jo kaipailtu. Tuo lattia on ollut niin tylsä ilman mitään mattoa. Tämäkin löytyi vaivaiseen 16,95 euron hintaan. Väri on tummansininen, mikä ei niin hyvin käy kuvasta ilmi. En ole pahemmin näiden jo ilmiöksikin nousseiden tähtikuosien fani, mutta tähän ihastuin heti! Suosittelen käymään tuolla Hemtexissä, jos tarvitsette sisustuskamaa edullisesti.
sunday4
Sitten hullareilta vielä (tosin normaalihintainen) hiusöljy tähän korpputukkaan ja ihanaakin ihanempi joulun tuoksuinen Maison Bellen siivoussuihke. Jos tämä ei innosta siivoamaan niin ei sitten mikään!

Näiden lisäksi ostin Aussien shampoota, piparkakkumuotteja, rintaliivit, Nivea Cremea ja hammasharjan. Eli aika perusjuttuja! Olen nyt pikkuhiljaa oppinut sen, että edulliset jutut täytyy ostaa heti paikalla, etenkin sellaiset joita tulee joka tapauksessa joskus tarvitsemaan. Silkkaa säästöä, eikö?

Kävittekö te hulluttelemassa tällä kertaa? 

4 kommenttia:

  1. Ihania juttuja oot löytäny, varsinkin tuo matto! Mäkin oon innostunu nyt syksyn tullen tosta pronssista, se on niin lämmin ja ruskainen :) ja ulkoasu on tosi hyvä mun mielestä eikä rosemaryn paluukaan ole lainkaan huono juttu ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että sielläkin tykkäillään! Se on kyllä tosi ihana, tuo tunnelmaa! Kiitos, sekin on mukava kuulla :-)

      Poista
  2. oot ihQ <3 t. laura;)
    p.s. oon työkoneella niin siks anonyymi XD

    VastaaPoista